نایت نما

ازمن بريده اي..

گاهی خیال می کنم از من بریده ای                                                 

                                      بهتر ز من برای دلت بر گزیده ای

            از خود سؤال می کنم آیا چه کرده ام؟                                                            

                                       در فکر فرو میروم، از من چه دیده ای؟

فرصت نمی دهی که کمی در دل کنم                                                 

                                       گویا از این نمونه مکرر شنیده ای

از من عبور می کنی و دم نمی زنی                                                  

                                       تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای!

یک روز می رسد که در آغوش گیرمت...                                     

                                     هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 23 / 4 / 1394برچسب:, | | نویسنده : م.ارغنون.فارساني |

.: Weblog Themes By Simple-hearted :.